Symphony Communication Public Company Limited

Career

Symphony Communication Public Company Limited

To provide the Neutral and High-Reliable Telecommunication and Information Technology Infrastructure Service to local and international market with fairness, efficiency, integrity and ethic of our happy people. We will grow with our customers and create sustainable returns to stakeholders.

Available Positions

Key Responsibilities :

·        จัดทำ,ตรวจสอบ,แก้ไข,บันทึก หนังสือและเอกสารต่างๆ เพื่อประสานงานและสนับสนุนงานด้านเอกสารและค่าธรรมเนียมสิทธิแห่งทางกับหน่วยงานภาครัฐและหน่วยงานที่เกี่ยวข้อง ของทางฝ่ายรัฐกิจสัมพันธ์

·        จัดทำ,สืบค้น,ตรวจสอบ,แก้ไข,บันทึก หนังสือและเอกสาร รวบรวมข้อมูลจัดทำสถิตทั่วไป เพื่อประสานงานและสนับสนุนงานด้านเอกสารและค่าธรรมเนียมสิทธิแห่งทางกับหน่วยงานภายในที่เกี่ยวข้อง ของทางฝ่ายรัฐกิจสัมพันธ์

·        ร่างหนังสือติดต่อกับหน่วยงาน, ส่วนราชการภายนอก และกับหน่วยงานอื่นที่เกี่ยวข้องในสายงานรัฐกิจสัมพันธ์

·        ประสานงาน กสทช. พิจารณา/แก้ปัญหา แนวสายสื่อสารในการยื่นขอความเห็นชอบ ม.39 เพื่อสนับสนุนข้อมูลภายในทีม

·        จัดทำรายงานเส้นทางยื่นขอ/ได้รับอนุญาตพาดสาย หน่วยงาน กฟน./กฟภ.

·        จัดทำรายงานข้อมูลค่าใช้จ่ายในการประสานงาน และค่าใช้จ่ายสิทธิ์แห่งทางประจำทีม

·        ตรวจสอบความเรียบร้อย Clear Advance ค่าธรรมเนียม กฟน.เพื่อเสนอเซ็นต์-Scan เก็บ และส่งแผนกบัญชี

·        จัดทำรายงานสรุปความคืบหน้า,ปัญหาการดำเนินการด้านสิทธิแห่งทางของสายงาน

·        ประสานงานภายในและภายนอก สนับสนุนข้อมูลต่างๆ เช่น เอกสารจากผู้รับเหมา สนับสนุนข้อมูลกับฝ่ายบัญชี

Qualifications :

·        เพศชาย/ หญิง อายุ 25-35 ปี

·        ปริญญาตรี คณะบริหารธุรกิจ การจัดการทั่วไป นิติศาสตร์ รัฐศาสต์ หรือสาขาอื่น ๆ ที่เกี่ยวข้อง

·        ประสบการณ์ทำงานด้านธุรการ และการติดต่อประสานงานกับหน่วยงานภาครัฐและภาคเอกชน ไม่น้อยกว่า 1-3 ปี

·        มีทักษะการประสานงาน และงานด้านเอกสารราชการ

·        ใช้งาน MS office ได้ในระดับดี

Key Responsibilities :

·        Prepare the information to develop strategic plan and corporate issues

·        Coordinate with the related functions to ensure implementation as corporate targets

·        Prepare the performance and analysis report

·        Prepare presentation for investor relation communication

·        Develop business research and data analysis reports

·        Organize and support the board meetings and annual general meeting.

·        Oversee public relations and aspects of financial management.

Qualifications :

·        Bachelor or Master Degree in MBA, Finance or Economics or Engineering and any other related discipline

·        At least 3 years in investor relation or company secretary or corporate planning or business analysis role, experiences in telecommunication or IT business would be an advantage.

·        Have experiences working in public listed company, knowledge of SEC/SET rule and regulation

·        Good command of Computer skills: efficiency in Excel and other Microsoft offices

·        Good communication in Thai and English with presentation skills

·        Good analytical skill and people skill

Responsibility:

·         Provide guidance and support for application users
·         Troubleshoot and investigate the root cause of incidents that happen with application systems
·         Create new reports/modify existing reports
·         Work closely with application development teams and vendor to investigate, fix and test applications
·         Administrate application system of the company in term of application configuration, master data setup, application user id and permission management
·         Provide support on UAT environment to test functionality of application before promote to production environment
·         Directly provide user training
·         Configures and supports all applications in production

Qualifications:

·         Thai Nationality, age 25 – 38 years old

·         Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology or any related fields

·         2-5 years of experience in Application Support/Help desk

·         Knowledge in Oracle Database, SQL, PL /SQL is preferred

·         Strong in database and programming skill

·         Good command of spoken and written English

·         Good analytical, problem solving, communication, and interpersonal skills

·         Strong problem analysis, self-motivated, enthusiastic and resolution skill are required

Responsibility:

·         Input data in Contract Management SYSTEM.

·         To manage control and follow up contract, status contract report, Contract Management SYSTEM.

·         Payment Process

·         Manage invoice document.

·         Coordinated with internal and external department

·         Main Support for Carrier team and related documents Ex. to clarify and negotiate with vendor, support information with carrier team etc.

Qualification

·         Male or Female with aged 25-35 years

·         Bachelor’s Degree or higher in Accounting, BA or similar

·         At least 2 years working experience.

·         Programming experience with regards to conducting basic database, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint

·         Excellent knowledge of Microsoft and relevant procurement IT tools, ERP Systems.

·         Good in English (Reading, Writing and Listening)

·         Good problem analysis techniques, ability to work independently and under pressure.

·         Good presentation and communication skills.

 

Key Responsibilities :

  • Create New ICT Solution for customer
  • Consult the customers regarding ICT solution
  • ICT Technical Solution design
  • Work with other engineering units to integrated ICT solution with Network Solution
  • Work with sales team to identify sales opportunity of ICT solutions
  • Bidding or complying document
  • Conduct sales presentations, technical proposals and business case approval
  • Total Service Delivery (PM)
  • Study products from vender, testing and apply to customer requirements
  • ICT Equipment sourcing
  • Follow up ICT Technology trend System Integration Support Chief / Manager

Qualifications :

  • At least Bachelor’s degree in Telecom & IT Engineering, Computer Science or very related to those discipline
  • Possess a strong background in SI function / IT Project Manager with at least 5 years’ experience
  • Good command in business English communication (Speaking, listening. Reading and writing)
  • Proactive working style with excellent coordination skills
  • Passion to learn new technology particularly ICT Technology trend
Key Responsibilities :

•         Develops, plans, implements system equipment and services.

•         Evaluates and recommends new products and systems to improve network and virtual infrastructure reliability, scale, and productivity.

•         Coordinates relate business direction to determine business needs or requirements.

•         Ensures that project/department milestones/goals are met and adhering to approved budgets.

•         Understanding of infrastructure and application deployment option in SaaS, PaaS and IaaS

•         Plans, coordinates, and implements new projects requiring system services.

•         Performs analysis of resource needs to ensure system optimization and cost savings.

•         Partnering with Security, implement best practices and audit recommendations to maintain a secure system environment.

Qualifications :

•         Bachelor’s degree in Information Technology Management, Computer Science or equivalent experience.

•         Willing to learn and aggressive

•         1- 3 years related work experience.

•         In-depth knowledge in IP networking, Virtualization, SDN topology and associated technologies such as OpenStack.

•         Excellent interpersonal, written and oral communication skills.

•        Strong problem analysis, self-motivated, enthusiastic and resolution skill are required

 

Responsibility

·         Analyze /advice financial and non-financial data to other departments with business knowledge.

·         Ability to develop and evolve long-term strategies while driving tactical projects,

·         Ability to build strong working relationship at all levels of the organization for preparing data.

Qualification

·         Male / Female

·         Bachelor’s Degree or higher in Computer, Engineering, Marketing analyst or related fields

·         Good command of English

·         Proficient with tools/applications for statistical analysis, especially MS Excel.

·         Strong Communication both Thai & English,

·         At least 4 years of relevant experience.

·         Welcome Fresh Graduate

 

Key Responsibilities :

·        บริหารจัดการระบบฐานข้อมูล Oracle และ MS SQL

·        ทำการสำรองระบบฐานข้อมูล (Backup) และกู้คืนข้อมูลสำรอง (Restore Database)

·        สามารถเขียน SQL ได้อย่างชำนาญ

·        ปรับแต่งประสิทธิภาพการทำงานของ Database เบื้องต้น

·        ดูแลและพัฒนาระบบฐานข้อมูลให้ดำเนินการได้อย่างต่อเนื่อง

·        ลง Patch และ Upgrade ระบบฐานข้อมูลเพื่อแก้ไขและปรับปรุงให้ระบบฐานข้อมูลสามารถใช้งานได้อย่างมีประสิทธิภาพมากขึ้น

·        สร้างระบบฐานข้อมูลตามคำร้องขอของผู้รับบริการ

·        วิเคราะห์และแก้ไขปัญหาที่เกิดขึ้นได้อย่างทันท่วงที

·        จัดทำเอกสารคู่มือ และแนวทางป้องกันปัญหาที่เกิดขึ้น

·        ให้คำแนะนำเกี่ยวกับการบริการจัดการระบบฐานข้อมูลเบื้องต้นแก่ผู้รับการบริการได้

Qualifications :

·        ชาย/หญิง อายุ 26 ปีขึ้นไป

·        การศึกษา ปริญญาตรี/โท สาขาวิศวกรรมศาสตร์/วิทยาศาสตร์คอมพิวเตอร์ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง

·        ประสบการณ์ 3-7 ปี ขึ้นไป ด้าน Database Administrator & Database Developer

·        มีความรู้และสามารถวางโครงสร้าง Data Warehouse ได้

·        มีความรู้ด้าน SSIS เขียน ETL ได้อย่างชำนาญ

·        ถ้ามีประสบการณ์ด้านการใช้ เครื่องมือ BI Tool จะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ

 

Responsibility:

·         Coordinate and support internal engagement activities in order to boost up employee’s relation in the company.

·         Support in delivery of employee internal communications activities that encourage and support employee engagement.

·         Working with key stakeholders to develop news, features and content for the intranet and other electronic media.

·         Exploring and developing innovative ways to communicate with staff, including interactive dynamic media like video

Qualifications:

·         Bachelor’s degree in related fields.

·         1-2 years experience.

·         Excellent visual, oral and written communication skills required.

·         Strong interpersonal skills to enable effective communication, and to generate trust and confidence among staff, at all levels.

·         Effective Communication skills, strong verbal and written communication skills in English.

·         Sense of fun and enthusiasm to help energize team members.

·         Experienced in Culture / Employee engagement is preferable.

·         Good skills in MS Office(Excel and PowerPoint) and others i.e. Illustrator, Photoshop, premiere pro is a plus.

·         A focused, driven and can-do attitude.

 

Responsibility:

·         Prepare the information to develop strategic plan and corporate issues

·         Coordinate with the related functions to ensure implementation as corporate targets

·         Prepare the performance and analysis report

·         Prepare presentation for investor relation communication

·         Develop business research and data analysis reports

·         Organize and support the board meetings and annual general meeting.

·         Oversee public relations and aspects of financial management.

Qualifications:

·         Bachelor or Master Degree in MBA, Finance or Economics or Engineering and any other related discipline

·         At least 3 years in investor relation or company secretary or corporate planning or business analysis role, experiences in telecommunication or IT business would be an advantage.

·         Have experiences working in public listed company, knowledge of SEC/SET rule and regulation

·         Good command of Computer skills: efficiency in Excel and other Microsoft offices

·         Good communication in Thai and English with presentation skills

·         Good analytical skill and people skill

 

Key Responsibilities :

  • Perform basic 24*7 network and service systems surveillance, and alarm monitoring to ensure timely response, in order to detect problems/ errors before they turn into incidents
  • Perform basic troubleshooting activity, in regards to manual, to resolve incident as soon as possible
  • Collaborate and support service desk operations, in regards to incidents, and perform basic troubleshooting activities to resolve incidents as soon as possible
  • Collaborate with relevant functions for support on troubleshooting immediate incident resolution to provide preliminary support to enhance smoothness of network and service operations
  • Respond to instructions to undertake specific tasks and routine tests on the network/systems to ensure that appropriate procedures are correctly adhered

Qualifications :

  • Male / Female age not over 28 years old
  • Bachelor’s Degree or higher in Computer, Engineering or related fields
  • Good command of English
  • 0 -3 years in computer network/ Internet experience
  • Solid knowledge of IP Network/ System
  • Certifying in CCNA / CCNP is preferred
  • Can work as a shift (for Network operation Center)
  • Experience in Network, Transmission, Data-com
  • Can work under presser and service mind
  • Welcome Fresh Graduate
  • TOEIC score 550 up would be a plus

Key Responsibilities :

  • Design and plan network to meet customer’s plans and requirements.
  • Test core network equipment and access network equipment (CPE).
  • Provide network and service advice to sales representatives and customer.

Qualifications :

  • Male / female age between 24-28 year old
  • Bachelor’s Degree in Telecom Engineer, Electronic Engineer, Computer Engineer or Relate Field
  • Minimum 2-3 years’ experience in relate field
  • Transmission, Data COM, Computer Network and Internet knowledge is necessary
  • Knowledge of Transmission products would be advantage
  • Network Planning experiences would be advantage

Job Descriptions

  • Study the new business assigned by head in the various views (Business, commercial, market, financial, technical and operation views)
  • Generate the business & marketing plan by working as a team
  • Be a project manager when the business plan has been approved
  • Prepare the workflow, process and system by working with other units related e.g. sales, engineering, and billing.
  • Deliver the new product/service to operation
  • Responsible for new product announcement
  • Always self-study for new trends related to company business and direction
  • Arrange the product portfolio of company, including product definition
  • Define position and stage of each products in market
  • Set the marketing plan by products, which are in line with the company sales projection
  • Generate the competitive analysis on each product, including SWOT and competitor information
  • Improve existing product in the various views (Business, commercial, cost & price, market, customer behavior, trend analysis, technical and operation views) and trying to create the competitiveness in the market
  • Responsible for existing product update announcement

Qualifications :

  • Basic knowledge of IT and marketing/financial related
  • Candidate who have experience in IT market would be a plus
  • Efficient communications in English both spoken and written
  • Open mind, challenging and a open to change person is preferable
  • Good human relations, can be accepted comment from other person and can be comment in creative way
  • Willing and patience to waiting for the success

Key Responsibilities :

  • พัฒนาโปรแกรมได้ตรงตามที่นักวิเคราะห์ระบบได้ออกแบบไว้
  • วิเคราะห์ หาสาเหตุ ในการแก้ไขโปรแกรม และฐานข้อมูลที่เกี่ยวข้อง
  • ประสานงานระหว่างทีมพัฒนาระบบเพื่อให้งานบรรลุตามจุดมุ่งหมายของบริษัท

 

Qualifications :

  • มีประสบการณ์ในการพัฒนาระบบด้วยC#.Net (ASP.NET) อย่างน้อย 2 ปี
  • สามารถพัฒนาระบบ โดยใช้MVC ได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ
  • มีความสามารถในการการพัฒนาโปรแกรมโดยใช้HTML5, JavaScript, JQuery ได้
  • สามารถใช้งานMS SQL-Server และเขียนชุดคำสั่ง SQL พื้นฐานได้
  • มีความสามารถในการยอมรับและเรียนรู้กับเทคโนโลยีใหม่ๆได้

มีความสามารถในการทำงานเป็นทีม

Key Responsibilities :

•        Study the new business in the views assigned by manager

•        Help generate the business plan by working as a team

•        Search for the information needed for generating the business plan eg market info, demand and competitors

•        Be able to draft the process for operation

•        Always self study for new trends related to company business

•        Help generate the competitive analysis on the product assigned, including SWOT and competitor information

•        Gather customer & market information from focus group

•        Be able to specialized on the product assigned to take care

•        Do the survey with Sales and external to find the information related to the product under responsibility

•        Do the product and price comparison report

Qualifications :

·        Basic knowledge of IT and marketing/financial related

·        Candidate who have experience in IT market would be a plus.

·        Efficient communications in English both spoken and written

·        Open mind, challenging and a open to change person is preferable

·        Good human relations, can be accepted comment from other person and can be comment in creative way.

·        Willing and patience to waiting for the success

 

Key Responsibilities:

งานเอกสาร

  • จัดเก็บเอกสารเข้าระบบ เช่น LI, PO, สัญญา, เอกสารประกอบสัญญา
  • จัดทำเอกสารส่งมอบงาน, สัญญา, เอกสารประกอบสัญญา และเอกสารที่เกี่ยวข้อง
  • รับ/ส่ง และติดตามเอกสารทั้งภายในและภายนอก

ประสานงานกับลูกค้า

  • ติดต่อลูกค้า หรือกลุ่มเป้าหมายตามที่ได้รับมอบหมาย เช่น ติดต่อลูกค้าเพื่อสอบถามข้อมูล, ติดต่อหากลุ่มเป้าหมายที่กำหนด
  • ประสานงานกับลูกค้าเพื่อให้ส่งมอบบริการตรงตามกำหนด
  • ประสานงานกับลูกค้าเรื่องเอกสารส่งมอบงาน, สัญญา และเอกสารประกอบสัญญา
  • ประสานงานกับลูกค้าในการเรียกเก็บค่าบริการ

สนับสนุนงานขาย 

  • สนับสนุนงานขายอื่นๆ เช่น ตรวจสอบพื้นที่ให้บริการ, บันทึกข้อมูลในระบบ CCB, จัดทำใบเสนอราคา, ออก job เพื่อติดตั้ง/ต่อสัญญา/เปลี่ยนแปลงบริการ, เอกสารส่งมอบงาน, จัดทำสัญญา, ระบุวันเริ่มสัญญาในระบบ และอื่นๆ ที่เกี่ยวข้อง

Qualifications:

  • ปริญญาตรี สาขาบริหารธุรกิจ หรือสาขาอื่น ๆ ที่เกี่ยวข้อง
  • มีประสบการณ์ 1-2 ปี ในงานด้านประสานงาน
  • มีทักษะในเรื่องระบบการจัดเก็บเอกสาร
  • รู้ขั้นตอนและวิธีการปฏิบัติงาน
  • ทักษะด้านคอมพิวเตอร์ และแอพลิเคชั่นของบริษัทฯ ที่ต้องใช้งาน
  • ภาษาอังกฤษพอใช้
  • มีทักษะการติดต่อสื่อสาร การเจรจาต่อรอง
  • สามารถควบคุมอารมณ์ของตนเองและบริหารอารมณ์ผู้ที่เกี่ยวข้อง

Key Responsibilities :

  • Develop and maintain good relations with both new and existing customers
  • Provide full information on products and services and arrange appointment with customers
  • Handle full selling process from finding prospects, verifying opportunities until closing deals
  • Communicate with Sales & Marketing team to gather required information for updating database and also keep closely relationship with customers
  • Prepare sales forecasts, budgets, sales program, and update the report as monthly basic

Qualifications :

  • Male/ Female age not over 32 years old
  • Work experience in Channel Sales, Project Sales or Corporate Sales at least 2- 3 years
  • Proficient in computer skills especially MS Office
  • Proficient in Presentation Skill, Negotiation Skill and Sales Planning
  • Have experience in Leased Line business both Domestic and International will be advantage
  • Good interpersonal relations
  • Ability to work under pressure
  • Have own car and driving license also knows direction in BKK and realm

Key Responsibilities :

  • To develop and maintain good relations with both new and existing customers
  • Provide full information on products and services and arrange appointment with customers
  • Handle full selling process from finding prospects, verifying opportunities until closing deals
  • Communicate with Sales & Marketing team to gather required information for updating database and also keep closely relationship with customers
  • Prepare sales forecasts, budgets, sales program, and update the report as monthly basic

Qualifications :

  • Female only age not over 35 years old
  • Work experience in Channel Sales, Project Sales or Corporate Sales at least 2 – 3 years
  • Proficient in computer skills especially MS Office
  • Proficient in Presentation Skill, Negotiation Skill and Sales Planning
  • Have experience in Leased Line , Internet, ISP business both Domestic and International will be advantage
  • Good interpersonal relations
  • Ability to work under pressure
  • Have own car and driving license also knows direction in BKK and realm
  • Good Command in English (Toeic score 550 up is advantage)
Key Responsibilities :

·        Develop and maintain good relations with both new and existing customers

·        Provide full information on products and services and arrange appointment with customers

·        Handle full selling process from finding prospects, verifying opportunities until closing deals

·        Communicate with Sales & Marketing team to gather required information for updating database and keep closely relationship with customers

·        Prepare sales forecasts, budgets, sales program, and update the report as monthly basic

Qualifications :

·        Male/ Female age not over 32 years old

·        Work experience in Channel Sales, Project Sales or Corporate Sales at least 2- 3 years

·        Proficient in computer skills especially MS Office

·        Proficient in Presentation Skill, Negotiation Skill and Sales Planning

·        Have experience in Leased Line business both Domestic and International will be advantage

·        Good interpersonal relations

·        Ability to work under pressure

·        Have own car and driving license also knows direction in Chonburi/Rayong/Chiang Mai/Hat Yai/Khon Kaen and realm

Responsibility

·         Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of services.

·         Ensure that all services are delivered on-time and within scope.

·         Develop comprehensive project plans to be shared with clients as well as other staff members

·         Develop a detailed project plan to monitor and track progress

·         Implement and manage change when necessary to meet project outputs

·         Gather all completion information to handover service and ensure the service will be passed into the operation phase.

Qualifications

·         Good command of written and spoken English communication.

·         Telecommunication business knowledge.

·         Proven experience 2-5 years as Service Delivery Management, Project Management, Network Engineering or IT solution position.

·         Excellent client-facing and internal communication skills

·         Strong leadership, analysis, negotiation, and problem-solving skill

·         Flexibility and ability to work and enjoy working under tight deadlines and handle pressure

·         Proven ability to lead & enable team and manage relationships with people for all level ranging from senior management to working team members trough collaboration and with high professionalism.

 

Responsibility

·         Create New ICT Solution for customer

·         Consult the customers regarding ICT solution

·         ICT Technical Solution design

·         Work with other engineering units to integrated ICT solution with Network Solution

·         Work with sales team to identify sales opportunity of ICT solutions

·         Bidding or complying document

·         Conduct sales presentations, technical proposals and business case approval

·         Total Service Delivery (PM)

·         Study products from vender, testing and apply to customer requirements

·         ICT Equipment sourcing

·         Follow up ICT Technology trend System Integration Support Chief / Manager

Qualification :

·         At least Bachelor’s degree in Telecom & IT Engineering, Computer Science or very related to those discipline

·         Possess a strong background in SI function / IT Project Manager with at least 5 years’ experience for Senior Officer level and at least 10 year’s experience for Manager level .

·         Good command in business English communication (Speaking, listening. Reading and writing)

·         Proactive working style with excellent coordination skills

·         Passion to learn new technology particularly ICT Technology trend

 

Key Responsibilities :

·        รับ-ส่งเอกสารในเขตพื้นที่กรุงเทพฯ

·        วางบิล/ รับเช็ค สถาบันทางการเงินต่างๆ

·        ติดต่อหน่วยงาน และงานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย

Qualifications :

·        ประสบการณ์(ปี) : 1 – 5 ปีขึ้นไป

·        เพศชาย อายุ 20 ปีขึ้นไป

·        วุฒิการศึกษา ม.6/ ปวช.-ปวส. ขึ้นไป

·        มีรถจักรยานยนต์เป็นของตนเอง พร้อมใบอนุญาตขับขี่

·        รู้เส้นทางในกรุงเทพเป็นอย่างดี

·        มนุษย์สัมพันธ์ดี ขยันอดทน รักงานบริการ

·        ไม่มีประวัติอาชญากรรม

 

Key Responsibilities :

·        Study the new business assigned by head in the various views (Business, commercial, market, financial, technical and operation views)

·        Generate the business & marketing plan by working as a team

·        Be a project manager when the business plan has been approved

·        Prepare the workflow, process and system by working with other units related eg. sales, engineering, and billing.

·        Deliver the new product/service to operation

·        Responsible for new product announcement

·        Always self study for new trends related to company business and direction

·        Arrange the product portfolio of company, including product definition

·        Define position and stage of each products in market

·        Set the marketing plan by products, which are in line with the company sales projection

·        Generate the competitive analysis on each product, including SWOT and competitor information

·        Improve existing product in the various views (Business, commercial, cost & price, market, customer behavior, trend analysis, technical and operation views)  and trying to create the competitiveness in the market

·        Responsible for existing product update announcement

 

Qualifications :

·        Basic knowledge of IT and marketing/financial related

·        Candidate who have experience in IT market would be a plus.

·        Efficient communications in English both spoken and written

·        Open mind, challenging and a open to change person is preferable

·        Good human relations, can be accepted comment from other person and can be comment in creative way.

·        Willing and patience to waiting for the success

Apply / Contact HR

Email: hr@symphony.net.th
Tel. 02-101-1111 Ext.36108 (K.Nonlanat), 36113 (K.Sasitom)